خانه عطر مخصوص فصل تابستان و هوای گرم

عطر مخصوص فصل تابستان و هوای گرم

همانطور که می‌دانید عملکرد عطرها در شرایط آب‌وهوایی مختلف متفاوت است. برخی از عطرها در هوای سرد پخش بو و ماندگاری بهتری دارند و برخی دیگر در هوای گرم. چنانچه در مناطق گرمسیری زندگی می‌کنید و یا به دنبال عطری برای استفاده در هوای گرم و تابستانی هستید در این مقاله همراه ما باشید.

ویژگی‌های عطرهای مناسب فصل تابستان

پس از پایان فصل زمستان و بلند شدن روزها کم‌کم باید با عطرهای تاریک و چوبی خداحافظی کنیم و به سراغ عطرهایی برویم که با گرم‌تر شدن هوا عملکرد مناسبی را از خود ارائه دهند. نخستین نکته در خصوص عطرهای تابستانه این است که ماندگاری مناسبی در طول روز داشته باشند و بتوانند بوی خود را حداقل تا نیمه‌ی روز حفظ کنند. نکته‌ی بعدی این است که بهتر است در فصول گرم از عطرهایی استفاده کنید که رایحه‌ی تازه و با طراوتی دارند. عطرهای باطراوت در فصول گرم سال انرژی شما را دوچندان می‌کنند و باعث می‌شوند کمتر احساس خستگی کنید.

رایحه‌ی عطر مناسب هوای گرم

عطری که طبع خنک یا ملایم داشته باشد بهترین انتخاب برای استفاده در فصول گرم سال است. عطرهای خنک را در طول روز استفاده کنید و از رایحه‌ی شاداب آن لذت ببرید. عطرهای ملایم بیشتر مناسب شب هستند و برای مهمانی‌های دورهمی یا جشن‌های دوستانه مناسبند. در این‌جا چند نمونه از عطرهای ملایم و خنک زنانه را می‌توانید مشاهده کنید:

با چند عطر زنانه خنک و خوشبو آشنا شویم

انتخاب عطر مناسب با سن و شخصیت شما

عطرها اگر به درستی انتخاب شوند می‌توانند بازتابی از شخصیت و روحیات درونی شما باشند. عطرهای شیرین و برجسته که حالتی شوخ دارند بیشتر مناسب خانم‌های جوان و دختران پرجنب‌وجوش هستند. انتخاب عطرهای شیرین و خنک در فصل تابستان به این افراد پیشنهاد می‌شود. در عوض خانم‌های بالغ و بالای 28 سال بهتر است از عطرهای ملایم و خنک استفاده کنند. پیشنهاد ما برای مردان جوان استفاده از عطرهای تند و خنک، و برای آقایان بالای 28 سال استفاده از روایح تلخ و خنک یا ملایم است. اما در نهایت این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه عطری با شخصیت شما سازگاری دارد و بهتر روی پوستتان جواب می‌دهد. 


کلبه عطر برای مشتریان عزیز امکان جستجو بر اساس رایحه و جستجو بر اساس طبع مورد نظر را فراهم کرده است. شما می‌توانید با انتخاب طبع خنک یا هر رایحه‌ای که مدنظرتان است تمام عطرهای موجود در این دسته را مشاهده نمایید.

 

مطلب مرتبط: عطرهای مناسب فصل بهار

 

تهیه شده در تحریریه کلبه عطر