خانه معرفی چند عطر زنانه خوشبو برای بهار 97

معرفی چند عطر و ادکلن زنانه خوشبو برای بهار 97!

با بهترین عطرهای زنانه، پرفروش‌ترین عطرهای زنانه و محبو‌بترین عطرهای زنانه آشنا شوید.

حتماً برای خیلی از شما خانم‌ها سواله که بهترین عطر زنانه کدومه؟ عطر مناسب بهار چه عطریه؟ پرفروش‌ترین عطر زنانه اسمش چیه؟ محبوب‌ترین عطر زنانه کدومه؟ و یا اصلاً چه عطری بزنم؟ خب؛ «کلبه عطر» سعی کرده تا جواب خوبی برای سوالاتون پیدا کنه و تو این مقاله با شما در میون بذاره. پس همراه ما باشید. 
 

بهترین عطر یا ادکلن زنانه در سالی که گذشت 

طبق نظرسنجی سایت faveable.com که طی 40 ساعت و بین 135 عطر و ادکلن زنانه برگزار شد، عطر زنانه بلک اوپیوم ایو سن لورن با اقتدار اول شد و لقب بهترین عطر زنانه سال 2017 رو گرفت! بلک اوپیوم مثل یک راز زیبا میمونه که شما تو دلتون نگه داشتین. این عطر گرم و جذابه و بهتون احساس اعتمادبنفس می‌ده. عطر بلک اوپیوم ایو سن لورن باعث می‌شه که بقیه توجهشون برگرده به سمت شما و اسم عطرتون رو سوال کنن. کلبه عطر نسخه‌های مختلف بلک اوپیوم رو براتون فراهم کرده که می‌تونید با توجه به روحیات و سلیقه خودتون عطری که براتون مناسب‌تره انتخاب کنید.

[مشاهده مشخصات و قیمت ادوپرفیوم زنانه ایوسن لورن بلک اوپیوم]

 

 

 

[مشاهده مشخصات و قیمت ادکلن زنانه ایوسن لورن بلک اوپیوم]

 

 

[مشاهده مشخصات و قیمت ادوپرفیوم زنانه ایوسن لورن بلک اوپیوم فلورال شاک]

 

 

[مشاهده مشخصات و قیمت ادوپرفیوم زنانه ایوسن لورن بلک اوپیوم نوییت بلانش]

 

ویژگی‌های عطر مناسب فصل بهار

قبلاً مفصل در مقاله "عطرهای مناسب فصل بهار" توضیح دادیم که عطر مناسب فصل بهار باید چه ویژگی‌هایی داشته باشه. به طور خلاصه بهتره که به‌خاطر دیدوبازدیدها و سر زدن به مکان‌های مختلف از عطرهای ملایم استفاده کنید. اینطوری اگر کسی هم به بوی عطر حساس باشه موقع روبوسی و دست دادن باهاتون اذیت نمی‌شه. ادوپرفیوم زنانه کلوئه یکی از بهترین عطرهای ملایمه که طبع گرمی هم داره و برای خنکای هوای بهاری عالیه. علاوه بر این ظاهرش دوست داشتنیه و ماندگاری عالی داره! 

 

[مشاهده مشخصات و قیمت ادوپرفیوم زنانه کلوئه]

 

پرفروش‌ترین عطر زنانه

پرفروش‌ترین عطر زنانه طبق آمارهای جهانی ادوپرفیوم کوکو مادمازل شنل است. این عطر نیازی به تعریف نداره و همه چیز، از طراحی بطری تا رایحه و طبع و ترکیب عطر در کمال ظرافت و برازندگی انجام شده، و ماندگاری و پخش بوش هم فوق‌العادست. رتبه دوم لیست پرفروش‌ترین عطرهای زنانه هم میرسه به عطر فلاور بمب از برند ویکتوراند رالف که در نوع خودش بی‌نظیره. و اما جایگاه سوم لیست پرفروش‌ترین عطرهای زنانه با اختلاف کمی می‌رسه به عطرِ خاص، خواستنی، ترش و خنکِ بلو لایت از برند دولچه گابانا یا همون D&G! عطر بلو لایت یه تجربه‌ی قشنگ تو روزهای گرمه! تجربه‌ای که روحیه‌تون رو پر از حس‌های خوب می‌کنه و باعث میشه از روزهای گرم سال لذت ببرید. 

 

[مشاهده مشخصات و قیمت ادکلن زنانه بلو لایت D&G]

 

 

محبوب‌ترین ادکلن زنانه 

عطرهای محبوب معمولاً بین قشرها و رده‌های سنی مختلف متفاوتن، اما یکی از عطرهایی که خانم‌های زیادی در سنین مختلف عاشقش هستن، ادکلن میس دیور بلومینگ بوکت هست. درسته که این عطر ماندگاری بالایی نداره اما اونقدر دوست‌داشتنی و خوشبوئه که باعث میشه روزی چندبار دلتون بخواد امتحانش کنید. 

 

[مشاهده مشخصات و قیمت ادکلن زنانه میس دیور بلومینگ بوکت]

چه عطری بزنم؟

همونطور که می‌دونید، هر عطر جایی و هر ادکلن مکانی دارد! البته عطرهای پرکاربردی مثل "ادکلن نارسیسو رودریگز L'EAU FOR HER" هم هستن که می‌تونید در هر محیطی ازشون استفاده کنید. در کل انتخاب عطر مناسب بستگی به سلیقه، نوع پوست و مورد استفاده‌ی شما داره. در مورد نوع پوست، اگر پوست روشن و سفیدی دارید، عطرهایی با پایه‌ی گلی و روایح خنک و ترش برای شما مناسبترند و اگر پوست گندمی دارید عطرهای شرقی با رایحه‌ی شیرین و گرم براتون بهترن. اما این موارد تعیین کننده نیستن و باز هم همه چیز به سلیقه و حسی که اون عطر در شما ایجاد می‌کنه بستگی داره. عطرهای مهمانی‌ها بهتره که پخش بوی قوی داشته باشند و کمی تند و تیز باشند. عطرهای محل کار بهتره ملایم‌تر باشند و ماندگاری بالایی داشته باشند و عطرهایی که برای مناسبت‌های رمانتیک استفاده می‌کنید بهتره که احساس‌برانگیز و گرم باشند.

برای آشنایی بهتر با نحوه‌ی صحیح عطر زدن پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی «نکاتی درباره عطر زدن» رو بخونید.

 

تهیه شده در تحریریه‌ی کلبه عطر