خانه عطر زنانه و مردانه اینترلود آمواژ

بررسی عطر زنانه و مردانه اینترلود آمواژ – Amouage Interloude

دو عطر اینترلود زنانه (Interlude Woman) و اینترلود مردانه (Interlude man) از پرطرفدارترین محصولات برند Amouage هستند که در سال 2012 وارد بازار شدند. درباره‌ی این عطرها نظرات بسیار متفاوتی وجود دارد اما در نهایت این شمایید که عطر دلخواهتان را با توجه به سلیقه و روحیاتتان انتخاب می‌کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا درباره این دو عطر بیشتر بدانید.

بررسی عطر زنانه اینترلود آمواژ – Amouage Interlude woman

عطر زنانه اینترلود آمواژ جزو عطرهای گرم و شیرین است.  البته شیرینی اینترلود وومن بسیار خاص است و در ترکیب با نت‌های ترش حالت ملسی دارد. نت‌های زیادی در ترکیب این عطر به‌کار رفته‌اند به همین دلیل خط بوی بسیار خوب و پر فرازونشیبی را داریم که با احساسات و تصورات خاصی همراه است. نخستین اسپری آغازگر حسی لطیف و طعمی ترش است که با نت‌های لیمو، ترنج، زنجبیل و  گل همیشه‌بهار پیدا می‌شود. پس از گذشت مدت زمان کمی نت‌های میانی (Middle Notes) کنترل اوضاع را به‌دست می‌گیرند. این نت‌ها از بخور خوشبو، گل رز، شکوفه پرتقال، گل یاس، گردو، قهوه، کیوی، چوب صندل، عسل، بابونه و اپوپوناکس تشکیل شده‌اند. نت‌های پایه (Base Notes)‌ عطر اینترلود زنانه عبارتند از: صمغ بنزوئین، عنبر، خزه‌ی بلوط، چرم، وانیل، سدر، مشک و لوبیای تونکا. اگر جزو علاقمندان به عطرهای شرقی و سنگین هستید از عطر اینترلود آمواژ استفاده کنید، در غیر اینصورت ممکن است رایحه‌ی این عطر برایتان خوشایند نباشد. از دیگر ویژگی‌هایی که اینترلود را به عطری فوق‌العاده تبدیل کرده است ماندگاری و پخش بوی عالی آن است. هنگام اسپری کردن عطر دقت کنید که عطر از فاصله‌ی مناسبی با مقدار مناسب روی پوستتان اسپری شود. 


 

بررسی عطر مردانه اینترلود آمواژ – Amouage Interlude Man

عطر اینترلود مردانه از نسخه‌ی زنانه‌ی آن طرفداران بیشتری دارد. تم یا زمینه‌ی عطر اینترلود مردانه چوبی است و طبع گرمی دارد. عطر مردانه اینترلود آمواژ شروع قدرتمندی دارد که با نت‌های ترد ترنج و رایحه‌ی خوشبوی پونه‌ی کوهی و فلفل سیاه رقم می‌خورد. پس از گذشت مدتی نت‌های میانی (Middle Notes) را استشمام می‌کنید که از اوپوپوناکس، گل لادن، عنبر و اسانس معطر تشکیل شده‌اند. و در نهایت نت‌های پایه (Base Notes) که تا انتها نبض عطر را نگه می‌دارند از چوب صندل، چوب آگرا، نعناع هندی و چرم گرفته شده‌اند. پخش بو و ماندگاری این عطر بسیار عالی است و می‌توان از آن به‌عنوان یک شاهکار هنری یاد کرد. 

 

 

لینک‌های مرتبط:

قیمت و خرید ادو پرفیوم مردانه آمواژ مدل Interlude Man حجم 100 میلی‌لیتر

قیمت و خرید ادو پرفیوم زنانه آمواژ مدل Interlude Woman حجم 100 میلی‌لیتر

 

مطالب مرتبط:

عطر نیش یا Niche Perfume چیست؟

بررسی عطر مردانه بالماسو مشکی (Balmaso Black) 

 

 

تهیه شده در تحریریه کلبه عطر